En Yakın Arkadaşı Rehbere Kaydetme İsimleri

En Yakın Arkadaşı Rehbere Kaydetme İsimleri

18/03/2021 12 Yazar: Ezgi E.

Arkadaşlar çoğu zaman seçilmiş ailelerimizdir. Zamanın çoğu okulda, işte ve bir çok yerde arkadaşlarla geçirilir ve arada büyük bir bağımlılık oluşur. Bu oluşan bağ ve samimiyet doğrultusunda isimlerini takma isimleri ile değiştiririz. Arkadaşı rehbere kaydetme isimleri komik olanları bulmak zordur. Bu yazımızda sizleri bu zorluktan kurtarıyoruz ve sizler için kankanızı rehbere kaydetme isimleri için güzel bir öneri listesi oluşturduk. Bu yaratıcı rehber isimleri düzenli olarak güncellenip daha büyük bir liste haline gelecektir takipte kalın 🙂

Arkadaşlarınız ile bir araya geldiğinizde veya sosyal medya üzerinden sohbet ettiğinizde onlara sorulabilecek soru fikirlerine ihtiyaç duyarsanız “Arkadaşa sorulacak sorular” yazımızı inceleyebilirsiniz 🙂

Kankanı telefona kaydetme isimleri

Arkadaşı Telefona Kaydetme İsimleri

  • Dostum
  • Dost
  • Can dostum
  • Kardişim
  • Kardeşim
  • Kardeş
  • Bela
  • Başımın belası
  • Bacım
  • Canısı
  • Kanka
  • Pampa
  • Ponçik
  • Prenses
  • Dadı
  • Köle
  • Taprağım
  • Topraam
  • Kirvem
  • Bebiş
  • Şeytan
  • Bambi
  • Camış
  • Şirine
  • Gargamel
  • Şirin
  • Sarı
  • Sarışın
  • Esmer
  • Zenci
  • Çılgın
  • Nutella
  • Çikolata
  • Pire
  • Barbie
  • Köftehor
  • Uykucu
  • Ayıcık
  • Küçük tavşan
  • Tavşan
  • Balina
  • Hamsi
  • Civciv
  • Zeytin
  • Huysuz
  • Maymun
  • Çirkin ördek
  • Nenem
  • Kukla
  • Herkül
  • Masör
  • Mantar
  • Silahşör
  • Penguen
  • Yaramaz
  • Pilot
  • Kedi
  • Kokmuş
  • Sıska
  • Rozet
  • Roket
  • Reis
  • Suç ortağı
  • Zanlı
  • Yalak
  • Yalaka
  • Turşu
  • Bro
  • Yılan
  • Yetersiz bakiye
  • Sister
  • Yumurta kafa
  • Girl power
  • Big boss
  • Karaktersiz
  • Karizma
  • Çirkin Ördek
  • O bi’ karamel
  • Oksijen İsrafı 🙂
  • Başımın tatlı belası

Sizlerde en yakın arkadaşlarınızı (sosyal meyadaki tabiriyle bff yani “best friends forever”) hangi isimler ile kaydettiğinizi yorum kısmına yazabilir ve listemizi büyütmemize yardımcı olabilirsiniz. Sizler için bu listeyi düzenli olarak güncelliyor ve yeni önerilerde bulunuyoruz 🙂

İlginizi Çekebilir  Abiyi Telefona Kaydetme İsimleri